جدایی از وینونا
نوشته شده توسط : khabarfori5

! وی  قرص خودش به باغچه رسیدگی  قرص می کند و بچه هایش را به مدرسه  قرص و کلاس فوتبال می برد.

.

 

مدونا و توپاک ۳ سال  مگنا قبل از مرگ تاسف بار قرص توپاک در سال ۱۹۹۶ رزی پرز این ستاره رپر رو به مدونا در مراسم جوایز موسیقی “سول ترین” معرفی کرد. مشخص نیست که این دو زوج هنرمند قرص چند سال با هم زندگی کردن. در سال  ۱۹۹۵ قرص توپاک دستگیر شد و بعد از مدت کوتاهی نامه اي به مدونا  قرص نوشت که کلماتش حاکی از و علاقه وافر انها  قرص به هم بود.

ملکه رنجبر قرص در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از وضعیت جسمانی‌اش صحبت کرد. او گفت: از بیماری پارکینسون و دیابت رنج میبرم اما پسرم من را برای درمان به بیمارستان برد و تا حدودی جلوی پیشرفت بیماری گرفته شد اما خودم آنقدر ضعیف شدم که نمیتوانم به راحتی راه بروم.

 

  مگناوینونا رایدر و جانی دپ جانی دپ و وینونا قرص در سال ۱۹۸۹ نامزد قرص کردن و مانند قرص تمام زوج هاي هالیوودی دیگه به تعهدشون قرص در سال ۱۹۹۳ پایان دادن و جدایی شون رو علنی کردن، جانی دپ بعد  قرص از جدایی از وینونا خالکوبی روی بازوهاش که  قرص “Winona Forever” بود رو به “Wino Forever” تغییر داد.

 

وقتی سلبریتی های زیبا  قرص را توی مجله ها ، تلویزیون می بینید هیچوقت  قرص نمی توانید تصور کنید در زندگی واقعی شان به این  قرص خوبی نیستند. چون همیشه تمیز و تازه به نظر می رسند  قرص سلبریتی ها بیشتر از همه به انواع و اقسام لوازم بهداشتی دسترسی دارند قرص اما بعضی هایشان آنطور که باید استفاده مفید از  قرص آن ها نمی برند! متاسفانه خیلی از  قرص سلبریتی ها بهداشت خوبی ندارند : حتی ممکن است از نزدیک بوی بد بدن یا دهانشان باعث شود، از آن ها  قرص دوری کنید. این سلبریتی  قرص ها به دلایل مختلفی از عدم مصرف  قرص دئودورانت گرفته تا حمام نرفتن به بوی بد دهان و بدن  قرص معروف هستند. ثروتمند و مشهور شدن باعث شده است. دیگر دست از بهداشت بردارند. دفعه بعد که نسبت به یک سلبریتی احساس حسادت کردید یادتان بیاورید که  قرص ممکن است او هم مثل بعضی از هم سطح  قرص هایشان دهان بدبویی داشته باشد.

.

 

چهره های معروف قرص ایرانی که هنوز مجرد هستند

هنرمندان و بازیگران و افراد معروفی که به هر دلیلی فعلا ترجیح دادند مجرد باشند.

بحث ازدواج این روزها  قرص با آنچه ایرانیان تا چند سال پیش به آن توجه داشتند، بسیار تغییر کرده است. تالاب، برخلاف سالهای پیش که خیلی قرص برای آدم‌ها مهم بود که. حتما تا فلان سن ازدواج کنند، اما در سالهای اخیر شاهد هستیم که این رغبت و تمایل بسیار کم‌رنگ‌تر شده و دیگر آن نگاه قبلی قرص در افراد وجود ندارد!

وی ادامه داد: قرص پسرم دو پرستار برایم گرفته و آنها دائم کنارم هستند. از هنرمندان قدیمی گاهی به من سر میزنند البته چهره‌های جدید هم می آیند، اما من زیاد نمی‌شناسم حتی من قرص را بیرون می‌برند تا حال و هوایم تغییر کند.
"

به گزارش   قرص این تغییر قرص نگاه تا جایی قرص پیش رفته که برخی جوانان دیگر اصلا تمایلی به انجام این کار قرص ندارند و عده کثیری هم بحث‌شان این است  قرص که تا شرایط ویژه‌ای در زندگی‌شان شکل  مگنا نگیرد، برای این کار اقدام نمی‌کنند.

 

در ادامه  قرص با سلبریتی هایی که بهداشت خوبی  قرص ندارند





:: برچسب‌ها: جدایی از وینونا ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: